Центр раннего развития Знайка - Питання - відповіді
Главная | Регистрация | Вход | RSSПонеділок, 06.05.2024, 07:22

"ЗНАЙКА" - центр раннього розвитку

Меню сайта
Наше опитування
Відгуки про роботу центру "ЗНАЙКА"
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Питання - відповіді

-Що потрібно мати при собі на заняттях?

  - Ручка
  - Кольорові олівці 12-18 кольорів, фломастери
  - Фарби-акварель медова 12-18 кольорів
  - Пензлики № 4, № 5
  - Альбом для малювання
  - 2 зошити в клітинку + 1 в косу лінію на 12 аркушів
  - Кольоровий папір та кольоровий картон
  - Клей-олівець
  - Ножиці (для дітей)
  - Пластилін м'який
  - Стаканчик для води «непроливайка»
  - Рулон паперових рушників
  - Вологі серветки
  Це базовий набір приладдя, що використовується протягом всього навчального року.
  Зазвичай його залишають в Центрі і користуються в міру необхідності.


-А що для дитини краще - домашні заняття з рідними або відвідування спеціальних курсів, навчання в групі?

- Звичайно, увага батьків, бабусь і дідусів для дитини безцінна, особливо в перші три роки життя. Вчені з'ясували, що у дітей-сиріт, повністю позбавлених батьківської ласки, найважливіші ділянки мозку залишаються недорозвиненими. А багатий емоційний багаж, навпаки, прискорює їх дозрівання. Навіть найпростіші ігри - «ку-ку», забавлянки, пісеньки - вчать малюка спілкуванню . Але з часом коло спілкування дитини повинно поступово розширюватися. І буде краще, якщо малюк прийде разом з мамою чи татом в групу. Стане засвоювати нові навички разом з такими ж крихтами. Батьки при цьому будуть поруч. Це забезпечить малюкові спокій і впевненість у своїх силах.


 
 - Центрів раннього розвитку чимало. Як вибрати відповідний? На що звертати увагу - на оригінальність використовуваних методик, на освіту педагогів, наявність у них власних дітей?

- Вибір дитячого центру - справа серйозна. Адже це одне з перших громадських місць, куди Ви прийдете з дитиною. Тому, в першу чергу, це повинно бути місце, яке сподобається Вашим дітям. Звичайно, педагоги повинні бути кваліфіковані. Дуже важливо, щоб вони вміли і любили спілкуватися з дітьми, віддавали їм частину своєї енергетики, були відкритими, привітними. Методики мають значення. Але головне, як вони подаються педагогом: як цікава гра, що приносить радість і задоволення, або як щось неминуче, як завдання, яке треба будь-що-будь виконати. Дитина повинна відчути радість, а не втому і спустошеність. Також гарний критерій центру - це увага і доброзичливість персоналу до батьків.
 
 
 

-Адже ранній розвиток-це велике навантаження на дитину і посилити його можуть лише обдаровані від природи діти?

- Ні, це судження в корені неправильно. Вчені ще років 10 тому прийшли до висновку, що справжню та повноцінну роботу мозку визначають враження та досвід, здобуті після народження, а не вроджені властивості мозку. Так що кожна дитина унікальна. Кожен з'являється на світ зі здатністю до навчання та розвитку. Формування мозку продовжується ще довгий час після народження. Він не просто збільшується в розмірах, як ручки або ніжки. У ньому утворюються нові й нові дрібні сполуки, відповідальні за здатність відчувати, навчатися і запам'ятовувати - за все, для чого мозок і призначався, але робити ще не вміє. І саме ранні дитячі враження визначають те, яким чином будуть підключені складні схеми мозку. Скажімо, якщо малюк все раннє дитинство проводить «під телевізором» і майже не бачить живих людей, розвиток функцій його мозку утруднюється. Якщо ж батьки досить займаються з малюком, дають йому можливість спілкуватися, набиратися вражень, - мозок дитини буде активно розвиватися. Отже виходить, поступово малюк буде ставати все більш допитливим, тямущим. У нього буде більш багатий спектр емоцій, більш грамотна мова, більш виражені творчі здібності. Не можу погодитися і з тим, що ранній розвиток «напружує», «вантажить» дитину. Адже мова тут не йде про якесь серйозне навчання, скоріше - про розвиток пізнавальної активності. Дітям цікаво абсолютно все: калюжі на асфальті, дзвін трамвая на вулиці, букви і цифри на вивісках будинків, голос у телефонній трубці. Все це здається дитині дивом. І якщо батьки зуміють розділити з ним це здивування і радість пізнання, це дасть йому впевненість, що його спостереження важливі і цінні, що до них прислухаються. І тоді його інтерес до знань буде зростати сам собою. І навпаки: не можна примушувати дитину займатися проти його бажання. Насильство не приносить радості і тому дає зворотний ефект. Формування мозкових систем зупиняється.


 -Чи не зарано дітям вивчати іншу мову,якщо вони своєю ще погано володіють?
 
 -Зараз іноземну мову дітям починають викладати ще в ранньому віці. Це не випадково. У віці 3-5 років діти активні та допитливі. Вони дуже добре запам'ятовують інформацію. Це саме той час, щоб почати викладати іншу мову для дітей - в дошкільному віці діти запам'ятають інформацію на все життя, тому курси іноземної для дітей вважаються дуже ефективним.
 Щоб навчання не стомлювало дитину і приносило максимум користі, наші заняття з дошкільнятами проходять в ігровій формі (використовуються картки, малюнки, вірші, мультфільми, ліплення, аплікація, рольові ігри, казки, інтерактивне навчання, музика). За допомогою пісень, зарядок, танців, ігор, казок, театраліцацій англійською, дитина входить у світ іноземної мови легко і з задоволенням, що створює міцні основи і мотивацію для подальшого вивчення іноземних мов. Діти 3-5 років вчать іноземні мови легко і з інтересом, сприймаючи заняття як захоплюючу ігру.Такий вік- ідеальний початок навчання дитини іноземної мови, оскількі це один із періодів розвитку, коли навчання мовам найбільш ефективне - саме в цьому віці (3-5 РОКІВ) найбільш інтенсівно розвівається мовна зона в корі великих півкуль мозку.
  Після такого курсу  дитина навчиться правильно вимовляти слова і отримає словниковий запас близько 300 слів  з тем: сім'я, тварини, кольори, цифри, ігри, іграшки, фрукти, овочі, їжа, меблі і т.д. Крім вивчення іноземної мови під час занять дитина отримує прекрасний загальний розвиток.

 
 
 
 
 -Для чого потрібні заняття шахами в ранньому віці?
 
 -Вважається, що шахи добре розвивають рахункові здібності. Безумовно, це так, є діти, які саме завдяки шахам навчилися рахувати. Чи розвивають шахи логіку? Звичайно, так. У першу чергу, найпростішу операцію класифікації. Але не тільки це. Шахи допомагають дитині опанувати операцію дії в умі. Хочеш не хочеш, але, граючи в шахи, ти змушений на хід, на два прораховувати свої ходи і ходи свого партнера, інакше потрапиш у пастку.
 Але й це не найголовніше. А що ж? Шахи - це гра за правилами. Шахи вчать діяти в певних, не тобою створених умовах за дуже жорсткими правилами. Це дисциплінує розум, а головне - тренує волю.
 Можна сказати, що шахи не стільки розвивають, скільки виховують. Шахіст навчається розподіляти свої сили, прораховує ходи, він намагається зберегти за собою можливість керувати ситуацією, регулювати її, як банкір в банках або воєнначальник на полі битви.
 Виховання вольових якостей-одна з головних цінностей занять шахами в дошкільному віці.


-Чи достатньо дитині основного курсу запропонованого вашим центром?

 -Думаю, ні, якщо ми говоримо про всебічний розвиток вашого малюка.Всім вже добре відомо, що художня діяльність і образотворче мистецтво є потужним інструментом гармонійного розвитку особистості дитини, починаючи з моменту появи на світ. Однак майже у всіх програмах для детей художня діяльність невіддільна в ранньому віці від пізнавальною. Досліджуючи різні матеріали, малюк знайомиться з їх властивостями і якостями, розширюючи свій сенсорний і емоційний досвід, що в свою чергу впливає на загальний розвиток в цілому. До того ж, розвиток дрібної моторики ,робота з неструктурованими матеріалами і різними інструментами в свою чергу стимулюють розвиток мови.
 Живопис і творчість відносяться до числа мистецтв, здатних викликати не просто емоційний відгук у душі людини, але і також через нейроендокринну систему впливати на всі системи і органи. У людини, що займається творчістю, змінюється частота дихання і пульсу, глибина дихання, тонус м'язів, моторика шлунка і кишечника. Мистецтво не лише дарує емоційну насолоду, а й лікує!
 
 
 

 -Чим відрізняються діти, які відвідували школи чи центри раннього розвитку, від своїх однолітків?
 
- Діти, що відвідували групи та студії розвитку, згодом краще і швидше адаптуються до будь-яких занять для дітей більш старшого віку, рідше відчувають труднощі у встановленні контактів з дорослими й однолітками; у них відзначаються досягнення в розвитку пізнавальної сфери: активно розвивається мова, збільшується об'єм уваги. Опановуючи різними способами обстеження предметів, діти за допомогою педагогів швидше навчаються порівнювати, розрізняти, знаходити подібності, встановлювати зв'язок між предметами і явищами, що сприяє розвитку наочно-дієвого мислення. Дітей відрізняє більш висока пізнавальна активність.
 
 

— Що ви можете порадити тим мамам, які з різних причин не можуть водити дітей на курси, але хочуть повноцінно розвивати дітей вдома? На які методики звернути увагу? На розвиток яких навичок і емоцій зробити особливий наголос?

- Думаю, що методики потрібно залишити фахівцям, під їх керівництвом заняття пройдуть більш грамотно і ефективно. Педагог покаже мамі, як правильно і грамотно працювати з тим чи іншим посібником, з методиками, які є на сьогоднішній день. А для цього потрібно прийти в хороший дитячий центр раннього розвитку. На закінчення хочеться сказати всім батькам, що немає нічого природніше повільного, але неухильного входження дитини у світ, який дедалі ширше розкривається перед ним.Дитина народжується дослідником, якому не терпиться скуштувати світ на смак і на дотик, збагнути і пізнати його. Ідіть поруч, доки вистачить у вас сил.
Ми(центр раннього розвитку для дітей "ЗНАЙКА")будемо завжди раді бачити Вас і Вашу дитину в нашому центрі!Приходьте!Чекаємо на вас!
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзья сайта
Каталог детских товаров Клумба

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz